Klacht melden
We doen uiteraard ons uiterste best om je snel en correct van dienst te zijn. Toch kan er natuurlijk altijd iets zijn waarover je niet tevreden bent. Wij horen dit graag zodat we tot een passende oplossing voor jouw klacht kunnen komen en onze service nog verder kunnen verbeteren.
Heb je een andere klacht over ons, dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice door een bericht te sturen naar klantenservice@misssteel.nl
Doorgaans wordt binnen 1 werkdag gereageerd op alle berichten aan de klantenservice. Indien de afhandeling van je klacht meer tijd kost, dan zul je daarover per e-mail worden geinformeerd. Je ontvangt uiterlijk binnen twee dagen een inhoudelijke reactie.
Ben je niet tevreden met onze oplossing dan kunt u contact opnemen met de geschillencommissie. Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag
Voor meer informatie bezoek www.sgc.nl
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via https://ec.europa.eu/consumers/odr/